چطور به ما اعتماد کنید

چگونه به فروشگاه آنلاین خرید روز اعتماد کنیم؟

فروشگاه آنلاین خرید روز

با سالها سابقه فروش اینترنتی از سال 1396 به صورت رسمی فعالیت خود را به صورت اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی شروع کرده است.

علاوه بر مطالعه مجوز های زیر میتوانید به بخش هایلات بازخورد برخی از مشریان در اینستاگرام خرید روز ، مراجعه کرده و بازخورد کاربران و خریدارانی که به ما اعتماد کرده اند را مشاهده بفرمایید.

فروشگاه خرید روز ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که این نماد برای سومین دفعه تمدید گردیده است.

و همانطور که ممکن است  مستحضرید باشید کسب نماد اعتماد نیازمند ارائه مدارک رسمی و تعهدات رسمی در دفاتر اسناد رسمی (محضر) است که فروشگاه خرید روز تعهدات و مجوزهای لازمه را تسلیم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که سازمان ذیربط وزارت صنعت معدن و تجارت نموده است.

جهت احراز هویت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه آنلاین خرید روز


می توانید روی  آیکن فوق  کلیک نمایید.

یا بر روی  اینجا را کلیک نماید.

 

برند خرید روز به صورت رسمی در اداره مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که سازمان ذیربط قوه قضایه می باشد به مدت 10 سال ثبت گردیده است که امتیاز این برند خوش نام بنام صاحب امتیاز مجوز نماد اعتماد فروشگاه می باشد.

logo kharidrooz

 جهت احراز هویت برند خرید روز عنوان “خرید روز” را در  اینجا  جستجو نمائید.

فروشگاه آنلاین خرید روز پپذیرنده رسمی بانک ملت است . که از طریق درگاه پرداخت بانک ملت متصل به شبکه شتاب بانکی کشور است که کلیه کارتهای عضو شتاب قابلیت پرداخت وجه در این درگاه را دارند.

و این پایانه اینترنتی دارای مجوز رسمی از شرکت به پرداخت ملت است که مجوز های ان بنام صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه صادر شده است.

کسب رتبه دوم ، در میان 28 فروشگاه اینترنتی استان کرمانشاه ، در ارديبهشت ماه 1399 به لطف خدای رزاق نشان از اعتماد مشتریان محترم به خرید از فروشگاه خرید روز است. (منبع پرتال پذیرندگان بانک ملت)

behpardakht

جهت احراز هویت درگاه پرداخت ما با مراجعه به صفحه درگاه پرداخت هنگام خرید ، شماره پذیرنده 1689510 و آدرس وب سایت و نام فروشگاه قابل مشاهده است.

 

فروشگاه خرید روز دارای نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است که سازمان ذیربط وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

logo-samandehi

 

جهت احراز هویت نشان ملی ثبت عنوان “خرید روز” را در  اینجا جستجو کنید.

 

سایت خرید روز با دامنه kharidrooz.ir دارای گواهینامه امنیتی دیجیتال SSL معتبر می باشد که رسما از شرکت certum ، مرجع صادر کننده گواهینامه های امنیت در جهان ، اخذ شده است که نشانه اهمیت تضمین حفظ امنیت اطلاعات بر روی سایت خرید روز است.
 
جهت صحت هویت این گواهینامه می توانید برروی قفل کنار نوار ادرس بالای مرورگر خود مراجعه کرده و اطلاعات گواهینامه را مشاهده بفرمایید.

در مورد اصالت کالای عرضه شده در فروشگاه خرید روز ، این فروشگاه قبل از ارسال تست سلامت را انجام داده و سپس آنرا در بسته بندی مناسب ارسال میکند. و بدلیل تنوع جنس و برند برخی از برندها دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و برخی بدون گارانتی عرضه می گردند.

7 روز ، ضمانت بازگشت کالا برای تمام کالا وجود دارد.

 

ارسال کالا به سه روش پستی و تیپاکس و باربری انجام می شود و بدین صورت است که کلیه لوازم خانگی ریز توسط پست و تیپاکس ارسال می شود و اغلب لوازم خانگی درشت هم توسط باربری ارسال می گردد.

 

تسویه حساب کلیه اقلام ریز قبل از ارسال و بطور کامل انجام می شود و تسویه حساب اقلام درشت از طریق پرداخت درب منزل انجام می شود که قبل از ارسال کالا مبلغ بیعانه لازمه دریافت می گردد.

با آرامش و اطمینان خرید کنید

همچنین برای مشاهده فیلم نمونه ای از کالا های خریداری شده از سایت خرید روز به ادرس

 اینستاگرام خرید روز اینستاگرام خرید روز مراجعه بفرمائید.

که تصاویر برخی از محصولات خریده شده از فروشگاه خرید روز که مشتریان برای ما ارسال نموده اند را می توانید در پیچ ایسنتاگرام فروشگاه مشاهده بفرمائید.

برای مشاهده برخی از نمونه فیش های واریزی آفلاین به بخش هایلایت فیش واریزی پیج اینستاگرام خرید روز


و برای مشاهده برخی از نمونه رسید پستی ارسالی به بخش هایلایت ی پیج ایستاگرام خرید روز

مراجعه نمائید.


همچنین عکس و فیلم نمونه ای از بسته بندی محصولات فروشگاه در بخش هایلایت
بسته بندی ما پیج اینستاگرام خرید روز

مراجعه نمائید.

همچنین می توانید به فایل لایو اینستاگرام ، معرفی خرید روز ، که فروشگاه خرید روز و مدیر خرید روز را معرفی نموده مراجعه بفرمایید.