شرایط و قوانین

استفاده شما از محصولات و خدمات وب سایت فروشگاه خرید روز به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب سایت فروشگاه خرید روز  مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در سایت درج کنند. بديهي است ناقصی اطلاعات مانع تکمیل به موقع سفارش خواهد شد.

ارتباط با کاربران فقط از طریق سایت اینترنتی فروشگاه خرید روز به نشانی  www.kharidrooz.ir  بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.فروشگاه خرید روز  به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

شرایط و خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه خرید روز به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در وب سایت فروشگاه درج نموده است.

فروشگاه خرید روز به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

نحوه خرید از فروشگاه خرید روز

1– نحوه انتخاب محصول

شما می توانید با استفاده از ابزار جستجو و انتخاب محصولات در هر یک از بخش های سایت، با توجه به نیازهای کاربردی و نیز سلایق و تشخیص خود، با انتخاب شرایط جستجو، مدل هایی را که با شرایط جستجوی تعیین شده از طرف شما مطابقت دارند بررسی کنید.

این کار با ساده تر کردن فرآیند انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد مدل ها، به شما کمک خواهد کرد مستقیماً بر روی مدل هایی متمرکز شوید که بیشترین مطابقت را با نیازهای شما دارند.

چنانچه از قبل مدل یا مدل هایی را انتخاب کرده اید و یا نام تجاری خاصی را برای محصول مورد نظر خود ترجیح می دهید، می توانید مستقیما به قسمت محصولات ارائه شده توسط آن نام تجاری در سایت مراجعه نموده و مدل های موجود را بررسی کنید. برای بررسی بیشتر مدل ها حتماً بر روی تصویر مدل مورد نظر کلیک کنید تا جزئیات بیشتری را درباره آن مدل مطالعه نمایید.

پس از بررسی مدل های حائز شرایط، می توانید این مدل ها را با استفاده از ابزار مقایسه موجود در سایت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید. درضمن، چنانچه در مورد انتخاب مدل مورد نظر خود به نتیجه نهایی نرسیدید و به مشاوره تخصصی بیشتری نياز داشتید، می توانید با بخش مشاوره  فروشگاه  به شماره 09108317974 تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاقانه شما را در انتخاب بهتر محصول مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

امیدواریم بتوانید مناسب ترین مدل محصول مورد نظرتان را از بین تنوع مدل ها انتخاب کنید.

2– نحوه سفارش محصول مورد نظر

پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید “اضافه به سبد خرید” و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس موبایل ، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و کد سفارش جهت پیگیری سفارش در اختیار سفارش دهنده به ایمیل شما فرستاده  خواهد شد.

3- نحوه تحويل کالا و پرداخت وجه سفارش

پرداخت وجه به صورت آنلاین, از طریق درگاه به پرداخت ملت (کلیه کارتهای عضو شتاب پذیرفته می شوند)انجام می گیرد.

برای بعضی از کالا ها با شرایط خاص امکان پرداخت به صورت دریافت درب منزل نیز وجود دارد. که در این صورت مبلغی از وجه به صورت بیعانه دریافت میشود و الباقی مبلغ درب منزل اخذ می شود.

» اگر در  ساعات کاری (ساعت 9 صبح تا 6 بعد ظهر روزهای شنبه تا چهار شنبه ، پنج شنبه ها ساعت 9 صبح تا 4 بعد ظهر) حداكثر تا 6 ساعت پس از ثبت سفارش  ، در صورتی که هرگونه مغایرتی در سفارش ثبت شده شما باشد ، از بخش فروش فروشگاه خرید روز با شما تماس گرفته خواهد شد.

» چنانچه ثبت سفارش در ساعات غیر اداری باشد در اولین ساعات اداری روز بعد با شما تماس گرفته خواهد شد.

سفارشات شهرستان ها بوسیله پست پیشتاز و باربری ارسال میگردد.

مدت زمان تحویل كالا برای مراکز استانها  میانگین کمتر از 48 ساعت  از زمان ثبت سفارش می باشد.

مدت زمان تحویل کالا برای  شهرستانها میانگین کمتر از 72 ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد.

» با توجه به ارسال سفارشات از طریق سرویس باربری و یا پست، امكان تاخیرات جزئی ناشی از تاخیر در عملكرد آن شركت ها ممکن است وجود داشته باشد که این از عهده تعهدات فروشگاه خرید روز خارج است .

پرداخت کارت به کارت

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway فروشگاه خرید روز و یا پرداخت نقدی را ندارند می توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت فروشگاه خرید روز به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان تر و سریع تر است و فروشگاه خرید روز پیشنهاد می کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

شماره کارتهای معتبر فروشگاه

6104 3379 3512 4550 : بانک ملت

6037 9971 8046 4597 : بانک ملی

به نام مصعب شریفی مدیر فروشگاه خرید روز

 4-  روند بازگرداندن کالا و بازپرداخت وجه

فروشگاه خرید روز برای کلیه سفارشات پستی خود مدت 7 روز فرصت تست را از زمان تحویل کالا به مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است.

چنانچه هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا مصرف کننده می بایست درخواست خود را طی مدت زمان تعیین شده با پشتیبان فروشگاه درمیان گذاشته و یا در قسمت انتقادات و پیشنهادات در خواست خود را با عنوان استراد کالا ثبت نماید در غیر این صورت فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را در قبال باز پس گیری کالا عهده دار نمی باشد.

و همچنین برای سفارشات ارسال شده توسط باربری ، تست کالا در همان لحظه تحویل کالا انجام خواهد شد. چنانچه هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود کالا همان زمان مرجوع می شود.

توجه داشته باشید که امکان بازگرداندن کالا و باز پرداخت وجه یا تعویض با کالای مشابه تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کالا و کلیه متعلقات آن در شرایط و وضعیت اولیه خود باشد . (بسته بندی باز نشده باشد)

– چنانچه هرگونه عدم تطابق با مشخصات فنی کالای خریداری شده با آنچه در جدول مشخصات فنی محصول مورد نظر در سایت وجود داشته باشد، خریدار می تواند در مدت زمان حداکثر 5 روز از زمان تحویل نسبت به مرجوع ساختن و یا دریافت مابه التفاوت مشخصات فنی به انتخاب خود اقدام نماید.

لطفاً توجه داشته باشید: کلیه کالاهایی که در فروشگاه خرید روز عرضه می شوند اصلی بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و غیر اصلی در فروشگاه خرید روز به فروش نمی رسد.

5-گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

کلیه کالاهای موجود در فروشگاه دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و تعویض کالا می‌شوند.

 شرایط استفاده از مهلت تست محصولات به شرح ذیل می باشد:

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۵ روز پس از دریافت کالا ، به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع داده شود.

در صورت تائید ایراد فنی دستگاه توسط کارشناسان، نسبت به عودت وجه به صورت کامل و یا تعویض کالا اقدام خواهد کرد.

( کلیه هزینه های مربوط به عودت و ارسال مجدد کالا به عهده فروشگاه خواهد بود.)

لازم به ذکر است عودت کالای معیوب می بایست به همراه جعبه اصلی کالا، فاکتور و کلیه اقلام و ضمائم آن باشد.

اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( سخت افزاری و نرم افزاری) که در اثر استفاده نادرست مشتری در کالا ایجاد شود، شامل مهلت تست ۵ روزه فروشگاه خرید روز نخواهد شد.

تست ضدآب یا ضد ضربه بودن در خصوص کالاهایی که دارای این ویژگی ها هستند تحت شرایط خاص و با توجه به استانداردهای تولید کننده امکان پذیر است؛

لذا فروشگاه خرید روز در قبال تست های انجام شده توسط مشتریان ، مسئولیتی نخواهد داشت.

همچنین در نظر داشته باشید که ملاک زمان تحویل، تاریخ و ساعت درج شده در رسید مرسوله توسط شرکت حمل کننده است.

کلیه قیمت محصولات روزانه و از طریق سایت بروز می شوند لطفاً جهت گرفتن قیمت فقط از طریق سایت اقدام فرمایید.