سیاست حریم خصوصی

فروشگاه خرید روز

نشانی وب‌سایت ما: https://kharidrooz.ir.

سیاست حریم خصوصی

فروشگاه خرید روز ، می داند که حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران بسیار برای آنها با اهمیت است و لذا سعی خود را در حفظ امنیت آنها به کار می برد.  که از این اطلاعات در راستای خدمات دهی به آنها استفاده می کند.

فروشگاه خرید روز ، اطلاعاتی را از کاربر برای خرید و یا ثبت نظر و یا فرم های ثبت نام ، نظرسنجی یا تماس دریافت می کند که بخشی از این اطلاعات توسط خود کاربر ارائه شده و  بخشی نیز به صورت اتوماتیک توسط کامپیوتر کاربر اخذ می شود که البته شامل اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربر نمی شود.

چه اطلاعات شخصی را جمع آوری می کنیم
فروشگاه خرید روز به جهت اجرای روال ثبت ، پیگیری و ارسال سفارشات خود ، اقلام اطلاعاتی هویتی همچون ، نام و نام خانوادگی و اطلاعاتی چون شماره تماس ، ادرس و کدپستی و ایمیل را از کاربران دریافت می کند. و همچنین نظرات ارسالی کاربران در صورتی که مغایرتی با قوانین رسمی کشورنداشته باشند را در سرورهای امن رسمی و معتبر نگه داری می کند.

این اطلاعات نزد فروشگاه خرید روز محفوظ بوده و حق دسترسی به انها بدون مجوز مراجع قانونی به هیچ شخص ، سازمان یا ارگان دولتی و خصوصی داده نخواهد شد. و فروشگاه خرید روز تحت قوانین رسمی کشور می باشد.

آدرس آی پی و کوکی ها

فروشگاه خرید روز ، از آدرس آی پی شما و سایر اطلاعات کامپیوتر شما  ، مانند سیستم عامل و نوع مرورگر را جمع آوری کنیم و برای گردآوری اطلاعات آماری ، ارائه خدمات بهتر ، تشخیص کاربران واقعی از ربات ها ، امنیت سفارشات و درخواست ها استفاده می نمایند و همچنین ممکن است فایل کوکی ها در سیستم شما برای کنترل ترافیک سایت و شخصی سازی سایت برای شما ذخیره  گردد.

امنیت و حفاظت

فروشگاه خرید روز از اقدامات امنیتی لازم برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز استفاده می کند و اطلاعات شما تا مدت زمان متعارفی نزد فروشگاه خرید روز حفظ خواهد شد. در فروشگاه خرید روز ممکن است در بخشی های از سایت یا نظرات یا محصولات لینک های الکترونیکی (پیوند ها) به سایت های دیگر باشد. و سایت های لینک شده تحت نظارت فروشگاه خرید روز نیستند و فروشگاه خرید روز در مورد انها مسئولیتی  ندارد. و توصیه میکنیم قبل از استفاده از آن سایت ها و یا امکانات انها از سیاست حریم خصوصی آنها با اطلاع شوید.

اگر یک نظر در سایت قرارداده می شود ، تا مدت زمان متعارفی حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به طور خودکار هر نظر را پیگیری ، تأیید یا رد کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.